21 Kasım 2017

Kaan 5 Yaşında !




Her sene bu sene son, bir daha böyle bir organizasyon yapmayacağım deyip, doğum gününe birkaç hafta kala kendimi çılgınca bir hazırlık içerisinde buluyorum.

Ben, 1 yaş çok önemli ama diyerek, çocukların 1 yaş doğum günleri için peçetesinden, pipetine her detayıyla uğraşırken, eşim bana hep Pelin sen bu organizasyonu kendin için yapıyorsun, 1 yaşındaki çocuk bu doğum gününden ne anlayacak, diyordu. Haklıydı aslında çocuk tabii ki bir şey anlamıyor, o kadar ince detaylar tamamen annenin kendisi için hazırlanması olarak düşünüyorum ama nihayetinde biz de anneliğimizin ilk yılını kutluyoruz J




Benim gibi her detayıyla incik cincik uğraşanı da anlıyorum, abartılı bulmuyorum, evde aile içinde bir pasta keserek kutlayanı da, sade bulmuyorum, anne nasıl isterse J

Yanıldığım yer çocuklar büyüdükçe daha sade kutlamalar yaparız diye düşünürken, aslında tam tersi olmaya başladı.

Kaan 3 ay öncesinden 5 yaşı için gün saymaya, son 1 ayda da pastası için hayaller kurmaya başladı. İstediği pastayı söyler evde birkaç arkadaşı ve ailemizle kutlarız diye düşünüyordum ki, son iki hafta kala arkadaşlarım gelmeyecek mi anne, partim olmayacak mı anne soruları başladı.

Bu kadar kısa sürede nasıl organize olurum derken, yolum Porti Parti Evi’nin şahane kızları ile kesişti. Resmen imdadıma hızır gibi yetiştiler. Ayşegül ve Ceren, karşılaşabileceğiniz en mütavezi insanlardan. Ayşegül anaokulu öğretmeni, Ceren ise mutfakta harikalar yaratan bir şef J, iki kız kardeş birbirlerini harika tamamlayarak Porti Parti Evi’ni açmış.


Porti Parti Evi, bir villa, en alt katta çocuklar için çok geniş bir alanda bir disko var, çocuklar animatörler eşliğinde burda çok keyifli vakit geçiririp, kendileri için hazırlanmış bu alanda rahatça koşup oynarken, ebeyenler de üst katta rahatça yemek yiyip, sohbet edebiliyor.  Aynı zamanda alt kattaki kameralar sayesinde tv ekranlarından da çocuklarını seyredebiliyorlar. Herşey kontrolünüz altında, mekan tamamen çocukların konforuna göre düşünülmüş, merdivenler, güvenlik kapıları, kullanılan masa sandalyeler, detay detay hazırlanmış. Aydınlık, dekorasyonuyla sıcacık bir mekan.
Gidip görünce, bir de Ceren ve Ayşegül’le tanışınca işte çok doğru bir yerdeyim! dedim.

İşlerinde o kadar titizler ki, sizi, misafirlerinizi özellikle de çocukları sizden çok düşünüp, önerilerde bulunuyorlar, hiçbir detayı atlamıyorlar.

Ben biraz detaycı bir insanım, bir işi yapıyorsam o ya tam olmalı ya da hiç yapmamalıyım. Detaylar, bütünlük, benim için önemli. İşte onlarda tam öyle J

Kaan’ın doğum günü pastasını Ninja go temalı istediğini söylemişti ve Ayşegül ve Ceren bana kısa sürede harika önerilerde bulundar ve biz de Kaan’a çok mutlu olacağı bir Ninja partisi hazırladık!

Ceren ve Ayşegül, çok kısa bir sürede bana hayal ettiğimin ötesinde bir parti hazırladığınız için, çocukların doğum günü boyunca annelerinin yanına uğramadan eğlenmesini sağladığınız için, birbirinden lezzetli ikramlarınız için, soğumasın diye son dakika börekleri pişirecek, erimesin diye son dakika cupcakelere kremalarını sıkacak, çocuklar için sağlıklı atıştırmalıklar hazırlayacak kadar düşünceli olduğunuz için, tadına doyamadığımız pasta ve tüm ikramlar için, hiçbir detayı atlamadığınız için, tüm gün misafirlerimizi memnun etmek için gösterdiğiniz ilgi ve güler yüz için size çok teşekkür ediyorum.

Ve asıl ben daha söylemeden Baran’ın yumurta alerjisi yüzünden ona özel yumurtasız hazırladığınız pasta dahil tüm ikramlarınız için minnettarım. Bu inceliğiniz sayesinde Baran’da parti boyunca her şeyi rahatça yiyebildi.

İyi ki yollarımız kesişti. Sizi tanıdığım için çok mutluyum.

Ve tabii ki bu özel günümüzde de ailemiz başta olmak üzere, yine bizi yalnız bırakmayan, mutluluğumuza ortak olan, tüm dostlarımıza da bizimle oldukları için teşekkür ederim.

Şimdi sizleri Ninja go partimizin detaylarıyla baş başa bırakıyorum J




Masa Düzeni




Ninjago Pastamız 


Cup cakes



                                                                      Patlamış mısırlar & Lolipoplar


Ev yapımı Limonata 


Kurabiyeler


                                             

Beze Kulesi


Meyve Çubukları



Sağlıklı Atıştırmalıklar





                                               Ve günün kahramanları: Ceren & Ayşegül





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder