28 Kasım 2014

Ariel ve Migros’un “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası”



Bu hafta başında Migros ve Ariel'in davetiyle harika bir projenin lansmanına katıldım; “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası”

Migros ve Ariel'in gelenekselleşen 'Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası' nın bu yıl 5. yılı ve 5.yılında Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) desteği ile yine onbinlerce çocuğu mutlu etmeye devam ediyorlar. 

“Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” boyunca Migros Mağazalarında toplanacak giyisiler önce Ariel ile temizlenip, sonra Toplum Gönüllüsü gençler tarafından Ocak ayı boyunca ihtiyaç sahibi çocuklara yeni gibi tertemiz bir şekilde ulaştırılacak.

Kampanya 15 Aralık'a kadar Migros Mağazalarında devam ediyor, siz de paylaşmak istediğiniz kıyafetleri 15 Aralık'a kadar Migros Mağazalarına götürerek ihtiyaç sahibi çocukların mutlu edilmesinde destek olabilirsiniz.

Bir çocuğu mutlu etmek, yüzündeki gülümsemeyi görmek bu hayattaki en büyük mutluluklardan biri değil de nedir???







                                                                                                            






                      










Ariel ve Migros’un “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası”
Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) desteği ile 
bu yıl da on binlerce çocuğu mutlu etmeye devam ediyor



Migros ve Ariel, gelenekselleşen “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” ile on binlerce çocuğu mutlu etmek için güçlerini birleştirdi. Bu yıl beşincisi hayata geçirilen “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” süresince 15 Aralık’a kadar Migros Mağazaları’nda toplanacak giysiler, önce Ariel ile temizlenip ardından Toplum Gönüllüsü gençler tarafından Ocak ayı boyunca çocuklara yeni gibi tertemiz ulaştırılacak.

Perakende sektörünün öncüsü Migros, çamaşır deterjanı pazarında birçok yeniliğin ve teknolojinin öncüsü Ariel ve Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG), “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” ile bu yıl da on binlerce çocuğu daha mutlu etmeye hazırlanıyor. Kampanya ile Ariel ve Migros, Türkiye’deki toplumsal dayanışma ve paylaşım geleneğini sürdürerek küçülen giysileri Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG)’un desteği ile çocuklara ulaştıracak.

Kampanya kapsamında müşteriler tarafından Türkiye genelindeki tüm Migros Mağazaları’na teslim edilen çocuk kıyafetleri, kendi içlerinde yaş ve cinsiyete göre ayrıştırılacak. 15 Aralık 2014 tarihine kadar toplanan giysiler, öncelikle Ariel tarafından yıkanarak temizlenecek ve ütülenecek. Yeni gibi tertemiz hazırlanacak giysiler daha sonra Toplum Gönüllüsü gençler tarafından Türkiye çapındaki ihtiyaç sahibi çocuklara Aralık ayı boyunca ulaştırılacak.

“Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” ile Türkiye’deki toplumsal dayanışma ve paylaşım geleneğine önemli bir katkı sağlamayı hedeflediklerini söyleyen P&G Marka Operasyonları Direktörü Oya Canbaş, “Türk aile geleneğinde dayanışma çok önemlidir. Ariel markası olarak her zaman kadınlarımızın ve çocuklarımızın yanında yer aldığımız projelere destek verdik. Bu yıl da “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası”nın beşincisini gerçekleştirerek ihtiyaç sahibi çocuklara ulaşmak bizim için çok değerli. Ariel ailesinin ‘Tek yıkamada leke çıkarmada en iyisi’ sloganıyla markamızın leke çıkarma performansında ne kadar iddialı olduğunu ortaya koyuyoruz. Rekabetçi performansımızı yansıtan bu iddiamız paralelinde, çocuklarımızın küçülen giysilerini yıkıyor, temizleyip ütülüyor ve yeni gibi tertemiz bir şekilde çocuklara ulaştırıyoruz. Bu yılki kampanya kapsamında şu ana kadar 50 binin üzerinde kıyafet toplandı ve bu sayı hızla artmaya devam ediyor. Proje ortağımız Migros’a ve bu projede bize ikinci kez destek veren Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile kampanya süresince desteklerini esirgemeyen herkese teşekkür ederiz” dedi.

Migros Ticaret A.Ş. Hızlı Tüketim Ürünleri Pazarlama Direktörü Aysun Zaman ise; “Duyarlılık ilkesini özümseyen bir marka olarak yıllardır toplumun ihtiyaç duyduğu alanlarda  sürdürülebilir pek çok projeye imza atıyoruz. Gelecek nesillere verdiğimiz önemi hayata geçirdiğimiz çalışmalarla her fırsatta gösteriyoruz. Müşterilerimiz de toplumsal duyarlılığa verdiğimiz önemi biliyor ve bizleri her zaman destekliyorlar.

Kıyafet bağış kampanyası sayesinde bugüne kadar 160 binin üzerinde çocuğumuza ulaştık. Migros Mağazaları, bağışlarıyla katkı sağlayan müşterilerimiz için paylaşmanın ortak adresi oldu. Bu yılki kampanyamızla 10 binlerce çocuğa daha ulaşacak olmaktan dolayı çok mutluyuz. Proje ortağımız Ariel’e, toplanan kıyafetleri çocuklara ulaştırmamızı sağlayan Toplum Gönüllüleri Vakfı’na ve kıyafet bağışlarıyla kampanyaya destek veren tüm müşterilerimize tekrar teşekkür ederiz” dedi.

Toplum Gönüllüleri Vakfı Eş Başkanı Tuğba Jabban "Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası" ile ilgili görüşlerini şöyle paylaştı: "12 yıldır Türkiye’nin her yerindeki yerel ihtiyaçları belirleyip, gençlerin katılımıyla bu ihtiyaçlara yönelik çalışmalar yapıyoruz. Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası, bizim çok önem verdiğimiz birçok değeri buluşturan bir proje Bu kampanya ile  Toplum Gönüllüsü gençlerin Türkiye'nin her yerinden on binlerce ihtiyaç sahibi çocuğa yeni gibi tertemiz kıyafetler ulaştıracak olmaları son derece memnun edici. Bu proje için çalışan herkese vakfımız ve gönüllü gençlerimiz adına teşekkür ediyorum" dedi.

Siz de paylaşmak istediğiniz kıyafetlerinizi 15 Aralık’a kadar Migros Mağazaları’na getirin, Ariel ile yıkayıp Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) desteği ile Toplum Gönüllüsü gençler tarafından Türkiye’deki çocuklara ulaştıralım.

İlk olarak 2007 yılında başlayan “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” çerçevesinde, bugüne kadar 160 binin üzerinde çocuk, Ariel ile yıkanmış tertemiz giysilere kavuştu. Bu yılki kampanya ile birlikte toplamda 220 binin üzerinde çocuğa ulaşılması hedefleniyor.


P&G Türkiye Hakkında
Markalarıyla dünya çapında yaklaşık 5 milyar insanın yaşamına dokunan P&G, Türkiye’de Ace®, Alo®, Ariel®, Aussie®, Blendax®, Braun®, Duracell®, Fairy®,  Gillette®, Head & Shoulders®, Ipana®, Koleston®, Max Factor®, Olay®, Oral-B®, Orkid®, Pantene®, Prima®, Rejoice®, ve Wella Professiona®l gibi güvenilir, kalitel ve lider markalardan oluşan güçlü bir ürün portföyüne sahiptir. P&G topluluğu dünya çapında yaklaşık 70 ülkede faaliyet göstermektedir. P&G ve markaları ile ilgili son gelişmelere ve daha detaylı bilgiye ulaşmak için http://www.pg.com.tr sitesini ziyaret edebilirsiniz.


Migros  Hakkında
Perakende sektörünün öncüsü Migros, 7 coğrafi bölgede 70 ilde yer alan mağazalarıyla keyifli alışverişin, yenilikçiliğin ve kalitenin adresi olmaya devam ediyor. “İyi Gelecek” mottosu ile; iyi tarım, iyi et ve en iyi kalitede ürünleri, güler yüzlü hizmet anlayışı ve en uygun fiyatlarla müşterilerine sunan Migros, perakende sektöründe 4. kuşağı ağırlarken, müşterilerinin hem aklına hem de kalbine hitap eden alışveriş deneyimi sunuyor. Detaylı bilgi için: http://www.migroskurumsal.com/


Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) hakkında
Toplum Gönüllüleri, gençliğin enerjisini toplumsal faydaya dönüştürmeyi amaçlayan bir değişim ve dönüşüm projesidir. Aralık 2002’de kurulan Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) gençlerin öncülüğünde ve yetişkinlerin rehberliğinde toplumsal barış, dayanışma ve değişimi amaçlar. Toplum Gönüllüsü gençler, üniversitelerinde kulüp, topluluk veya grup olarak örgütlenerek, belirledikleri ihtiyaçlara göre “sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleri'ni hayata geçirirler. Bu projeler, sadece topluma katkı sağlamakla kalmazlar, asıl önemlisi gençlerin, aktif birer yurttaş olmalarını sağlar ve kişisel gelişimlerini desteklerler. 2013 yılında, Türkiye’nin dört bir yanından 50.000 genç proje gönüllüsüyle 1200 yerel, ulusal ve uluslararası sosyal sorumluluk projesi /etkinliği/kampanyası gerçekleştiren Toplum Gönüllüleri, yerel kaynağı da harekete geçirerek yerel halkın katılımını sağlamaktadır. Türkiye’nin 77 ilinde gençlik grubu veya üniversite topluluğu/kulübü olarak faaliyet gösteren ve  123 örgütlenme ile aktif olan Toplum Gönüllüsü gençler 2013 yılında 350.000 kişiye çok çeşitli alanlarda hizmet götürmüşlerdir.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder