Bu hafta
başında Migros ve Ariel'in davetiyle harika bir projenin lansmanına katıldım; “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası”
Migros ve
Ariel'in gelenekselleşen 'Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası' nın bu yıl 5. yılı
ve 5.yılında Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) desteği ile yine onbinlerce
çocuğu mutlu etmeye devam ediyorlar.
“Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” boyunca Migros Mağazalarında toplanacak
giyisiler önce Ariel ile temizlenip, sonra Toplum Gönüllüsü gençler tarafından
Ocak ayı boyunca ihtiyaç sahibi çocuklara yeni gibi tertemiz bir şekilde
ulaştırılacak.
Kampanya 15 Aralık'a kadar Migros Mağazalarında devam ediyor, siz de
paylaşmak istediğiniz kıyafetleri 15 Aralık'a kadar Migros Mağazalarına
götürerek ihtiyaç sahibi çocukların mutlu edilmesinde destek olabilirsiniz.
Bir çocuğu mutlu etmek, yüzündeki gülümsemeyi görmek bu hayattaki en
büyük mutluluklardan biri değil de nedir???
Ariel ve Migros’un “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası”
Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG)
desteği ile
bu yıl da on binlerce çocuğu mutlu etmeye devam ediyor
Migros
ve Ariel, gelenekselleşen “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” ile on binlerce
çocuğu mutlu etmek için güçlerini birleştirdi. Bu yıl beşincisi hayata geçirilen “Çocuk Kıyafeti Bağış
Kampanyası” süresince 15 Aralık’a kadar Migros Mağazaları’nda toplanacak
giysiler, önce Ariel ile temizlenip ardından Toplum Gönüllüsü gençler
tarafından Ocak ayı boyunca çocuklara yeni gibi tertemiz ulaştırılacak.
Perakende
sektörünün öncüsü Migros, çamaşır deterjanı pazarında birçok yeniliğin ve
teknolojinin öncüsü Ariel ve Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG), “Çocuk Kıyafeti
Bağış Kampanyası” ile bu yıl da on binlerce çocuğu daha mutlu etmeye
hazırlanıyor. Kampanya ile Ariel ve Migros, Türkiye’deki toplumsal
dayanışma ve paylaşım geleneğini sürdürerek küçülen giysileri Toplum Gönüllüleri
Vakfı (TOG)’un desteği ile çocuklara ulaştıracak.
Kampanya
kapsamında müşteriler tarafından Türkiye genelindeki tüm Migros Mağazaları’na
teslim edilen çocuk kıyafetleri, kendi
içlerinde yaş ve cinsiyete göre ayrıştırılacak. 15 Aralık 2014 tarihine kadar
toplanan giysiler, öncelikle Ariel tarafından yıkanarak temizlenecek ve
ütülenecek. Yeni gibi tertemiz hazırlanacak giysiler daha sonra Toplum
Gönüllüsü gençler tarafından Türkiye çapındaki ihtiyaç sahibi çocuklara Aralık ayı boyunca
ulaştırılacak.
“Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” ile Türkiye’deki
toplumsal dayanışma ve paylaşım geleneğine önemli bir katkı sağlamayı
hedeflediklerini söyleyen
P&G Marka Operasyonları Direktörü Oya Canbaş, “Türk aile geleneğinde dayanışma çok önemlidir. Ariel
markası olarak her zaman kadınlarımızın ve çocuklarımızın yanında yer aldığımız
projelere destek verdik. Bu yıl da “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası”nın beşincisini
gerçekleştirerek ihtiyaç sahibi çocuklara ulaşmak bizim için çok değerli. Ariel ailesinin ‘Tek yıkamada leke çıkarmada en iyisi’
sloganıyla markamızın leke çıkarma performansında ne kadar iddialı olduğunu
ortaya koyuyoruz. Rekabetçi performansımızı yansıtan bu iddiamız paralelinde, çocuklarımızın
küçülen giysilerini yıkıyor, temizleyip ütülüyor ve yeni gibi tertemiz bir
şekilde çocuklara ulaştırıyoruz. Bu yılki kampanya kapsamında şu ana kadar 50
binin üzerinde kıyafet toplandı ve bu sayı hızla artmaya devam ediyor. Proje
ortağımız Migros’a ve bu projede bize ikinci kez destek veren Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile kampanya
süresince desteklerini esirgemeyen herkese teşekkür ederiz” dedi.
Migros Ticaret A.Ş. Hızlı Tüketim Ürünleri Pazarlama
Direktörü Aysun Zaman ise; “Duyarlılık ilkesini özümseyen bir marka
olarak yıllardır toplumun ihtiyaç duyduğu alanlarda sürdürülebilir pek çok projeye imza atıyoruz.
Gelecek nesillere verdiğimiz önemi hayata geçirdiğimiz çalışmalarla her fırsatta
gösteriyoruz. Müşterilerimiz de toplumsal duyarlılığa verdiğimiz önemi biliyor
ve bizleri her zaman destekliyorlar.
Kıyafet
bağış kampanyası sayesinde bugüne kadar 160 binin üzerinde çocuğumuza ulaştık.
Migros Mağazaları, bağışlarıyla katkı sağlayan müşterilerimiz için paylaşmanın
ortak adresi oldu. Bu yılki kampanyamızla 10 binlerce çocuğa daha ulaşacak
olmaktan dolayı çok mutluyuz. Proje ortağımız Ariel’e, toplanan kıyafetleri
çocuklara ulaştırmamızı sağlayan Toplum Gönüllüleri Vakfı’na ve kıyafet
bağışlarıyla kampanyaya destek veren tüm müşterilerimize tekrar teşekkür ederiz”
dedi.
Toplum Gönüllüleri Vakfı Eş Başkanı
Tuğba Jabban "Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası" ile ilgili görüşlerini
şöyle paylaştı: "12 yıldır Türkiye’nin her yerindeki yerel ihtiyaçları
belirleyip, gençlerin katılımıyla bu ihtiyaçlara yönelik çalışmalar yapıyoruz.
Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası, bizim çok önem verdiğimiz birçok değeri
buluşturan bir proje Bu kampanya ile Toplum Gönüllüsü gençlerin
Türkiye'nin her yerinden on binlerce ihtiyaç sahibi çocuğa yeni gibi tertemiz
kıyafetler ulaştıracak olmaları son derece memnun edici. Bu proje için çalışan
herkese vakfımız ve gönüllü gençlerimiz adına teşekkür ediyorum" dedi.
Siz
de paylaşmak istediğiniz kıyafetlerinizi 15 Aralık’a kadar Migros Mağazaları’na
getirin, Ariel ile yıkayıp Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) desteği ile
Toplum Gönüllüsü gençler tarafından Türkiye’deki çocuklara ulaştıralım.
İlk olarak 2007
yılında başlayan “Çocuk Kıyafeti Bağış Kampanyası” çerçevesinde, bugüne kadar 160
binin üzerinde çocuk, Ariel ile yıkanmış tertemiz giysilere kavuştu. Bu yılki kampanya ile birlikte toplamda 220 binin
üzerinde çocuğa ulaşılması hedefleniyor.
P&G Türkiye Hakkında
Markalarıyla
dünya çapında yaklaşık 5 milyar insanın yaşamına dokunan P&G, Türkiye’de Ace®, Alo®, Ariel®, Aussie®, Blendax®, Braun®, Duracell®,
Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Ipana®, Koleston®, Max Factor®,
Olay®, Oral-B®, Orkid®, Pantene®, Prima®, Rejoice®, ve Wella Professiona®l gibi
güvenilir, kalitel ve lider markalardan oluşan güçlü bir ürün portföyüne
sahiptir. P&G topluluğu dünya çapında yaklaşık 70 ülkede faaliyet göstermektedir.
P&G ve markaları ile ilgili son gelişmelere ve daha detaylı bilgiye ulaşmak
için http://www.pg.com.tr sitesini
ziyaret edebilirsiniz.
Migros Hakkında
Perakende sektörünün öncüsü Migros,
7 coğrafi bölgede 70 ilde yer alan mağazalarıyla keyifli alışverişin,
yenilikçiliğin ve kalitenin adresi olmaya devam ediyor. “İyi Gelecek” mottosu
ile; iyi tarım, iyi et ve en iyi kalitede ürünleri, güler yüzlü hizmet anlayışı
ve en uygun fiyatlarla müşterilerine sunan Migros, perakende sektöründe 4.
kuşağı ağırlarken, müşterilerinin hem aklına hem de kalbine hitap eden
alışveriş deneyimi sunuyor. Detaylı bilgi için: http://www.migroskurumsal.com/
Toplum
Gönüllüleri Vakfı (TOG) hakkında
Toplum
Gönüllüleri, gençliğin enerjisini toplumsal faydaya dönüştürmeyi amaçlayan bir
değişim ve dönüşüm projesidir. Aralık 2002’de kurulan Toplum Gönüllüleri Vakfı
(TOG) gençlerin öncülüğünde ve yetişkinlerin rehberliğinde toplumsal barış, dayanışma
ve değişimi amaçlar. Toplum Gönüllüsü gençler, üniversitelerinde kulüp,
topluluk veya grup olarak örgütlenerek, belirledikleri ihtiyaçlara göre
“sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleri'ni hayata geçirirler. Bu projeler,
sadece topluma katkı sağlamakla kalmazlar, asıl önemlisi gençlerin, aktif birer
yurttaş olmalarını sağlar ve kişisel gelişimlerini desteklerler. 2013 yılında,
Türkiye’nin dört bir yanından 50.000 genç
proje gönüllüsüyle 1200 yerel, ulusal ve uluslararası sosyal
sorumluluk projesi /etkinliği/kampanyası gerçekleştiren Toplum Gönüllüleri,
yerel kaynağı da harekete geçirerek yerel halkın katılımını sağlamaktadır.
Türkiye’nin 77 ilinde gençlik grubu veya üniversite topluluğu/kulübü olarak
faaliyet gösteren ve 123 örgütlenme ile aktif olan Toplum Gönüllüsü
gençler 2013 yılında 350.000 kişiye çok çeşitli alanlarda hizmet
götürmüşlerdir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder