30 Aralık 2014

Kaan'ım 2 Yaşında!



Canım, kıymetlim, oğlum, 2 sene önce bugün seni kollarıma aldığımda, zamanın bu kadar su gibi akıp gideceğini tahmin bile edemezdim. Hele 1 yaşından sonra avuçlarımından akıp gitti sanki zaman, birden büyüdün oğlum. 2 yaşına girmeden sen, abi olacağını öğrendik, daha da büyüdün gözümüzde oğlum. Nasıl bir abi olacağını düşündükçe, gözlerim doluyor oğlum, benim canım büyüdü, bir de abi olucak diyorum, içten içe...



Her geçen gün söylediklerinle şaşırtıyorsun bizi, artık kocaman bir çocukmuşsun gibi iletişime geçiyoruz seninle, sevdiğin, sevmediğin şeyler var, tercihlerin var. Herşeyi kendin yapmak istiyorsun, mesela montunu kendin çıkarmak, kıyafetlerini dolaptan almak, odanın ışığını kapatmak, yemeğini yemek, asansörün tuşlarına basmak, ayakkabını giymek gibi uzar gider bu liste.


2 yaş sendromunun zirvesindeyiz tabi, birey olmanın ispatı içerisindesin. Hiç inatlaşmıyoruz seninle, herşeyi kendin yapıyorsun, çamaşırlarını bile sana toplatıyorum nasıl mutlu oluyorsun tarifi yok, bir de yapmak istediğin birşeyi yapınca 'başardım!!!' diye bağırarak zıplıyorsun, o halin o kadar tatlı ki!!
Bıcır bıcır konuşmaya başladın, sürekli bize birşeyler anlatma heyecanındasın, babanın yaptıklarını bana, benim yaptıklarımı hemen koşup babana anlatıyorsun, buna da çok gülüyoruz.


Haftada 2 gün oyun grubuna gidiyoruz ama sen her sabah anne okul??? diye beni yokluyorsun, okula gitmeyi çok seviyorsun, okulda çok keyifli vakit geçiriyorsun.

Bebekliğinden beri top oynamaya olan ilgin alakan hiç azalmadığı gibi, her geçen gün artıyor oğlum. Akşam baban eve geldiğinde en büyük zevkin onunla top oynamak, nasıl mutlu oluyorsun nasıl... Seni top oynarken görenler, harika bir sol ayak olduğunu da söylüyor oğlum, belki de ilerde mesleğin olur, kimbilir...

Hayvanlara da müthiş bir ilgin var oğlum, özellikle atlar en başta geliyor. Yazın o küçücük halinde midilliye bindiğindeki heyecanını unutamam, gittiğimiz çiftliklerde korkusuzca atları sevmek için uzanan o minik ellerini de...

Sokaktaki kediler, köpekler, hepsinin peşinden koşup, besledik, sevdik onları bütün yaz. Zürafalar, filler, ördekler, balıklar bütün hayvanları çok seviyorsun.
Her gece yaptığın banyo keyfinde balıklarını yüzdürüyorsun, oyun oynarken çiftlik kurup hayvanlarını besliyorsun ya da atlarını yarıştırıyorsun.


2 yaş doğum gününü hayal ederken o çok sevdiğin hayvanlar ile bir doğum günü partisi hazırlamak istedim sana oğlum. Bu tema üzerine planladım tüm partini, detaylarıyla... Görünce heyecanlanacağını tahmin ediyordum ama bu kadarını değil...

Pastamızı her özel günümüzde bizimle olan deniz butik pasta yaptı, tam hayal ettiğim gibi, görüntüsüyle tadıyla yine muhteşemdi.



Doğum günün boyunca arkadaşlarınla o kadar güzel oynadın ve eğlendin ki, kocaman gülümsemen ve mutluğun kaldı tüm günün ardından hafızalarımızda.



Ailemizle ve yakın dostlarımızla harika bir yaşını daha kutladık oğlum, bu önemli günümüzde bizi yanlız bırakmayan tüm dostlarımıza ve sevgili aile büyüklerimize bir kez daha teşekkür etmek istiyorum, herşey sizlerle daha da güzel.







İyi ki doğdun benim canımın parçası, iyi ki doğdun kıymetlim, iyi ki doğdun gözümden bile sakındığım oğlum, iyi ki varsın!

Daha nice yaşlarını sağlıkla, mutlulukla hep birlikte kutlarız inşallah oğlum...

Daha nice pastalarını birlikte üfleriz, inşallah...






Hayatın boyunca mutluluk seninle olsun oğlum, her günün bir öncekinden daha güzel, daha özel olsun, o güzel kahkahan hiç eksik olmasın hayatından!

Seni tarifi olmayan bir sevgiyle seviyorum... 

Iyı ki varsın, herşeyim...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder