30 Haziran 2014

Baby Shower !!!


Hamileliğim zamanında çalıştığım için bazı hazırlıklarımı izne ayrıldığım döneme ertelemiştim. Bunlardan biri de planladığım Baby Shower dı. Doğumdan sonra bebeğimle daha fazla vakit geçirebilmek için yasal olarak çalışabileceğim son zamana kadar çalışıp, 37.haftamda izne ayrılmıştım.

Özel günler benim için her zaman çok önemlidir, hep en iyi şekilde hazırlanmaya çalışırım. Günler, haftalar ve bazen aylar öncesinden düşünmeye, planlar yapmaya başlarım. Özellikle kendim uğraşmaya, kendim birşeyler hazırlamaya da bayılırım, bu küçüklüğümden beri hep öyle oldu. O zamanlar da bile hep en farklı hediyeyi hazırlamaya çalışır, yaptıklarımla herkesi şaşırtmaya bayılırdım.

Baby Shower partim için de yine haftalar öncesinden düşünüp, araştırmalar yapmaya başladım, yoğun çalıştığım için her an fırsatım olamıyordu.  Öncelikle tabiki bir tema belirlemem gerekiyordu. Kaan'ın oda takımını denizci temasında seçmiştim, marin temasını ben çok seviyorum oradan esinlenerek Baby shower için de marin temalı bir parti hazırlamaya karar verdim. Sizlere fikir veresi açısından partinin detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum.


Mekan olarak da birçok yerle görüştükten sonra, birden aklıma oturduğumuz binanın 35.katında yer alan roof geldi, bu partiyi kesinlikle burada yapmalıyım dedim,  adalar manzaralı, çok geniş, ferah bir yer, misafirlerimi de rahatça ağırlayabilirdim.

Temayı ve mekanı belirledikten sonra marin temalı hazırlıklarım için araştırmalara başladım, araştırdıkça iştahım kabarıyordu o kadar harika şeyler hazırlanabilirdi ki bunun sonu yok! Birden kendime frenle Pelin kendini dedim.

Partinin renkleri tabiki kırmızı mavi ve beyazdı. Balonlar bence bir partinin olmazsa olmazlarından, Kaan'ın balon sevdası benden mi kaynaklanıyor olabilir! :) Bir sürü kalpli yıldızlı mavi -kırmızı -beyaz renklerde balonlar aldım, bu balonlarla mekanı harika süsleyecektik.

Sıra gelmişti şeker büfesinin hazırlıklarına, işte en sevdiğim kısım!  Marin temalı pasta, cupcake ve kurabiye yaptırmaya karar vermiştim. Yaptığım araştırmalar sonunda harika bir blog keşfettim, didemcafe.com birbirinden harika pastalar, cupcakeler ve kurabiyeler yapıyorlar. Didem hanım çok tatlı biri, beni o kadar iyi anladı ki, partimiz için marin temalı ve üzerinde Kaan'ın isminin yazdığı harika bir pasta, cupcakeler ve kurabiyeler hazırladı. Görünce bayıldım, hepsi birbirinden harikaydı, tatları ise tek kelimeyle muhteşemdi tüm misafirlerimiz çok memnun kaldı, kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Şeker büfesi için, diğer ikramları büyük bir zevkle kendim seçtim, kırmızı mavi macaronlar, bezeler, mavi-beyaz yuvarlak lolipop şekerler, mavi -beyaz- kırmızı badem şekerleri ve marshmallow!

Tüm bu şekerler için farklı boylarda ve şekillerde şeker kavanozları aldım ve bu kavanozları, üzerinde Kaan yazan marin temalı stickerlarla ve mavi-kırmızı kurdelelerle süsledim. Aynı şekilde lolipop şekerleri yerleştireceğim beyaz kovaları da süsledim.

Ve içeçek ikramlarımız için kullanacağım kadehlerimizi de kırmızı-mavi kurdeleler bağlayarak hazırladım.

Son olarak da şeker masasında kurabiyeleri asacağım beyaz ağacımızı hazırladım, herşey harika görünüyordu, çok heyecanlıydım.

Anneye doğumdan önce moral vermek için yapılan bu partilerde eğlence de olmazsa olmazlardan! Bu parti için keyifli birkaç oyun da hazırladım; annenin bel çevresini tahmin etme, (herkese kurdele verdim ve bel çevremi tahminen kurdelelerini kestiler, tahminler bitince sırayla kestikleri kurdeleleri belime doladım ve en yakın kurdeleyi kesen kişi kazandı), biberondan en hızlı süt içme ve hamileliğim ile ilgili eğlenceli soruların yer aldığı bir quiz. Her oyunda sorulara yaklaşık en doğru cevabı veren ve en fazla soruya doğru cevabı veren arkadaşlarıma da küçük hediyelerim oldu. :)

Bana en büyük sürprizlerden biri çok sevdiğim bir arkadaşımın Kaan için hazırlamış olduğu harika fotoblok oldu. Bayıldım!!!

Diğer bir sürpriz de pastam için mum getiren sevgili arkadaşlarımın sönmeyen mum sürprizi oldu. Üfledikçe tekrar yanan mumlar sayesinde defalarca mumları üfledim!


Tam pastamın geldiği sırada, o gün bir iş seyahati için yurt dışında olan kocamın telefonla partime katılması da, partinin son sürprizi oldu.


Dostlarımın ve bazı aile büyüklerimin de katılımıyla, harika sohbet muhabbet eşliğinde çok çok mutlu, bol kahkahalı, doğumdan önce bana çok güzel moral olan çok keyifli bir gün geçirdim. Fotoğraflara bakınca ne kadar mutlu bir gün geçirdiğimizi görüyorum. Bu dünyadaki en büyük zenginliğim ailem ve sahip olduğum dostlarım, iyiki geldiniz, herşey sizlerle güzel!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder