13 Ocak 2015

Oğlum'a, Kaan'ıma...



Her erkek düşkündür annesine. Hayata gözlerini açtığı andan itibaren gördüğü ilk kadın, kokusunu doyasıya içine çektiği ilk kadın olduğu için belki de...


Erkekler annecidir, doğru. Biz de öyleyiz oğlumla, bu düşkünlüğü de o kadar hoşuma gidiyor ki.... Düşkünlüğün ötesinde hatta, aşk dolu sevgi dolu...
O, minik elleriyle bir tutar ki yanaklarımı sımsıkı, şöyle sabitler başımı, bir bakar gözlerimin içine çok derinlerine, sonra bir de bir öper beni, elim ayağım kesilir, içim, kalbim sızlar işte o an... Kesinlikle tarifi olmayan bir sevgi bu, adını koyamadığım...


Gün içinde öyle defalarca öper ki beni, bir an gelip bacağıma sarılıp, bacağımı öper, ya da ellerimi, kollarımI,anneciiim, anneciiim diyerek...
Canım annemmmmm, diye gelip sarılır bazen de hiç beklemediğim anda, ya da gece uykusundan uyanır bir an canım annemm der yine sımsıkı sarılıp, öper yanaklarımdan, sonra yatar devam eder uyumaya... Hangi anne yüreği dayanabilir ki bu anlara, hemen akar o gözyaşlarım içime, bazen de tutamam süzülür gözlerimden, alır sımsıkı sarılır, sonsuz öper, bırakamam...
Böyle yaşayınca oğlumu, bazen yıllar sonrasını hayal etmeden de geçemiyorum, oğlumun okul yıllarını, delikanlılığını, mezuniyet günlerini... Gözlerim dolu dolu oluyor her düşlediğimde, nasıl göğsüm kabarır, nasıl gurur duyarım başarılarıyla diyorum. Haftasonları arkadaşlarıyla çıkarken evde hazırlanmalarını hayal ediyorum, kız arkadaşıyla beni tanıştıracağı ve hatta evleneceği günleri... 
Biraz kıskanıyorum, nasıl ayrılırım diyorum ondan, içimdeki hala çocuk kalan duygularla, sonra yeter ki çok mutlu olsun, mutlu bir yuva kursun, hayat kursun daha ne isterim diyorum.
İçim titriyor sonra, daha da kıymet bilmeliyim, her günün her anın tadını çıkartmalıyım diyorum. Yine akıyor gözyaşlarım... Anne olmak, göz yaşlarını tutamamakmış ...
Bakarken içimin titrediği, seyretmeye doyamadığım, öpmeye kıyamadığım, sevgimi anlatmaya kelimelerin yetmediği, büyümesini özlemle izlediğim, kıymetlim, canımın parçası, oğlum, bu bağımızın her geçen gün artarak devam edeceğine inanıyorum ben...
Senin doğumunla ben de tekrar doğmuşum oğlum, kendimi yeniden keşfediyorum, seninle bir kez daha büyüyorum, ne mutlu...
İyi ki varsın, kıymetlim, göz bebeğim, herşeyim...
Seni çok seviyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder