6 Şubat 2014

Oğlum 1 Yaşında !



Zaman ne kadar da hızlı geçiyor, oğlumun doğduğu günü daha dün gibi hatırlarken, bugün 1 yaş doğumgününü kutluyoruz. Evet itiraf ediyorum, oğlumun büyümesini istemiyoruuum! Çünkü bu hali çok tatlı, istediğim gibi sıkıştırıp öpebiliyorum, oyun parkında oynayabiliyorum, sevdiği müzikleri duyar duymaz elindeki herşeyi fırlatıp dans etmesine bayılıyorum, evin içinde koşar adım yürümesine bayılıyorum, oyun oynarken yaptığı muzurluklara, geceleri anneeee diye ağlamasına, sabahları anneee diye uyandırmasına çıldırıyorum, her gün yeni birşey keşfetmesini keyifle izliyorum. İşte bu yüzden bir yanım onun büyümesini hiç  istemiyor. Hamilelik boyunca ve doğum sonrasında o minik bebeğinin gün be gün şaşırtıcı büyümesini izlemek, onun gelişimini şekillendirmek bir annenin yaşayabileceği en büyük mutluluk değil de nedir?

Kaan doğduğundan beri her ay dönümünü aile içinde heyecanla kutladık, pastasını kestik, aylar, yıllar sonra baktığımızda ‘ay burda ne kadar da küçükmüş, burda nasıl da gülmüş’ diyeceğimiz fotoğraflar çekildik J. Ayın 15’inin benim hayatımda artık çok büyük önemi var. Her ay bir tek ben de değil aslında tüm aile, 5 aylık olmasına 3 gün kaldı, 6 gün sonra 8 aylık olucak diye gün sayar olmuştuk. 1. yaş doğumgünü kutlaması içinse hep heyecanlanıyordum. Kaan 9 aylık olduğu zaman artık doğumgünü partisini düşünmeye ve planlamaya başlamıştım, tatildeydik ve İstanbul’a döndüğümde büyük bir koşuşturmaya gireceğimi biliyordum. Yavaş yavaş araştırmalara başladım, tabi ki her anne gibi ben de çok özel bir 1 yaş partisi organize etmek istiyordum.

İlk önce bir doğumgünü teması belirlemem ve bütünlük olması açısından tüm organizasyonu o tema çerçevesinde yapmam gerekiyordu. Kaan için doğduğundan beri doktorlar ve hemşireler hep çok güçlü bir bebek olduğunu söylemişti, ellerini ve özellikle ayaklarını keşfettiğinde ve kullanmaya başladığında onu hayretle izlemeye başlamıştık. Hele bir de yatarken ayaklarını kaldırıp kaldırıp çarpması vardı ki, her seferinde çıkan sese inanamayıp bu ses de ne diye, yatağın başına koşuyorduk. Ellerini de çok güçlü kullanmaya başlamıştı, boyundan büyük objeleri tutup kaldırmaya, hatta kaldırıp yere çarpmaya başladığında ismini almıştı, “Bam Bam” J.









Aile içinde ve arkadaş çevremizde yaptığı sevimli hareketler ve herkesi hayrete düşüren güç gösterileri sonrası oğlum Bam Bam olarak çağırılmaya başlamıştı artık. İşte doğumgünü partisinin temasını bulmuştum! J Minik oğlumu minik Bam Bam yapıcaktım. Hemen Flintstones  konsepti üzerine araştırmalarımı yapmaya, listelerimi oluşturmaya başladım, İstanbul’a döner dönmez de hızla bir mekan arayışı içine girdim. Araştırdıkça bu konseptten çok keyif almaya başlamıştım, aklıma birsürü fikir geliyordu. En sonunda partide yer alacak tüm tasarımları kendim yapmaya ve hazırlıklar ile bizzat ilgilenmeye karar verdim.
Mekan tercihimi Anadolu Yakasında Kalamış’ta yer alan Tatlı Huzur Cafe den (Ig:@tatlihuzur) yana yapmıştım. İsmi gibi çok sıcak ve huzurlu bir yer, ilk gittiğimde işte tam aradığım gibi bir yer, dediğim bir yer. Mekana da karar verdikten sonra çok yakın bir arkadaşımın yardımıyla da parti organizasyonu için hızla çalışmalara başladım. Çok heyecanlıydım, herşeyin kusursuz olmasını istiyordum.

Aynı zamanda Kaan’ın doğumgününde giyeceği kıyafetlerini hazırlıyordum, papyonu dışında tüm kıyafetleri neredeyse hazırdı ama konsepte uyumlu bir papyon bulamamıştım. Instagramda keşfettiğim sevgili Evim Atölye’nin (@evimatolye) minikler için hazırladığı birbirinde güzel kravatları görünce papyon da yapabileceklerini düşündüm. İstediğim papyonu yapabileceklerini duyduğumda çok mutlu oldum ve harika papyonuyla birlikte oğlumun kıyafeti de hazırdı J

Aynı zamanda canım kocam oğlumuzun doğduğundan beri çektiğimiz birbirinden güzel fotoğraflarını kullanarak inanılmaz bir 1 yaş videosu da hazırladı. İzledikçe zamanın ne kadar hızlı geçtiğine inanamıyorum, canım oğlum, 1 seneye ne kadar güzel anılar sığdırmışız, Allah daha nice güzel günler yaşatsın inşallah ailemize.

Doğum günlerinin vazgeçilmezi ve en önemli parçası da kuşkusuz  pastalardır. Flintstones konseptinde ve aynı zamanda 1 yaş temalı doğumgünü pastamızı, yine Ig’den takip ettiğim, birbirinden yaratıcı pastalar yapan Deniz Butik Pasta’ya (@denizbutikpasta) yaptırdım. İnanılmaz güzel görüntüsü ve de lezzetiyle herkesin tadı damağında kaldığı muhteşem bir pasta oldu. Bu müthiş pasta için tekrar çok teşekkür ederim.



Tüm hazırlıklarım tamamlanmıştı, en küçük detayına kadar partide yer alacak tüm tasarımlar, şeker büfesi, harika 1 yaş videomuz,  misafirlere verilecek hediyeler, canım oğlumun kıyafetleri herşey herşey çok içime sinmişti. Tüm dileğim oğlumun keyifli bir doğumgünü geçirmesiydi ki, şükürler olsun yüzünden gülücüklerin eksik olmadığı, bir an yerinde durmadığı, pastası gelirken keyifle alkışladığı, 1 yaş videosunu dedesinin kucağında dans ederek izlediği, hiç uyumadan doğumgününün keyfini çıkardığı harika bir doğum günü partisi geçirdi.












Canım oğlum, senin o güzel gülümsemen benim için dünyalara bedel. Yüzünden o güzel gülümsemenin, bana yaşama sevinci veren o tatlı kahkahanın eksik olmadığı, gözlerindeki ışığın sonsuz olduğu bir ömrün olsun oğlum.

Gülen yüzüm, kıymetlim, herşeyim, iyi ki doğdun, hayatımız oldun...

Seni çok seviyorum!

Annen.

;) Baba der ki : Oğlum ileride bu yazıyı okursan şunu bil ki; annen bu organizasyon için kendi düğününden bile !!! (tamam, tamam belki biraz abartıyorum ama en azından başabaş ;) ) fazla detaylarla zevkle uğraştı. Herşeyin çok güzel olması ve en önemlisi içine sinmesi için hiçbir ayrıntıyı atlamadı. E öyle de olması gerekiyor koskoca 1 yılı devirdin J Benim tek emeğim 1 yılı keyifli bir şekilde özetleyen video idi. Saklıyorum inşallah ilerde beraber gülerek yanyana izleyebiliriz.Seni çok seviyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder