27 Şubat 2014

Bir Islak Mendil Hikayesi



Kaan doğduğundan beri cildi çok hassas, aslında ilk günlerde tecrübesizliğimden ötürü hep cildinin çok kuru olduğunu düşünüyor, sürekli nemlendirici sürmeme rağmen kuruluğun ve  kızarıklıkların neden geçmediğini anlamıyordum. Daha sonra devam eden şikayetlerimiz üzerine gittiğimiz doktor kontrolünde doktorumuz cildinin alerjik bir cilt olduğunu söylemişti, çok hassastı ve bu yüzden hassas ciltlere uygun ürünler kullanmaya başladım. Nemlendirici kremlerimiz atopik ciltlere uygun kremlerdendi. Bebek bezimiz yine hassas ciltlere uygun bir bez ve popusunu silmek için kulldandığım ıslak mendilimiz de hassas ciltler için olanlardan.

Kaan doğduğunda ilk kullandığım bebek bezi ve ıslak mendil özellikle hassas ciltlere uygun ürünler değildi fakat sonra kullandığım ürünleri değiştirdim ve Prima Pampers bebek bezi ve ıslak mendili kullanmaya başladım, hassas ciltler için olanlardan. Çok memnun kalmıştım. Kullandığım nemlendirici kremler  de oğlumun cildini hemen düzeltmişti, mucize gibiydi cildi yumuşacık olmuştu. İşte o zaman farkı anlamıştım. Kulandığım bebek bezi ve ıslak mendilden de çok memnundum. Memnun olduğum için farklı bir marka arayışına girmemiştim aslında, markaya güveniyordum üründen de memnundum.
Genelde bez ve  ıslak mendil alışverişini biraz stoklu yapıyoruz, gerçi bez konusunda stoklu olmak ilk aylar için çok mantıklı olmuyor, dikkat! çünkü çok hızlı büyüyorlar ve bezler kullanmadan elinizde kalabiliyor J bizim kullanmadan elimizde kalan boy boy bir sürü bezimiz var J



Islak mendil ise o kadar çok kullanıyorsunuz ki, her an elinizin altında, evin heryerinde olabiliyor. Diapar baglerin içinde, anne çantasında, mutfakta, salonda, bebek odasında, yatak odasında heryerde!
Geçen haftalarda markette alışveriş yaparken kullandığım ıslak mendilden kalmadığını görünce, farklı markalardan ıslak mendiller aldım. Hiçbiri daha önce kullandığım markalar değildi, denemek için 7-8 farklı marka ıslak mendil aldım.


Eve geldiğimde lazım oldukça her seferinde farklı mendil açarak kullandım, hangisinden memnun kalırsam onu kullanırım,dedim, ne kadar farklı ıslak mendil olduğunu tecrübe etmiş oldum böylece. Bazısı çok kuru bazısı silince suyu akan, bazısı çektikçe uzayan ve incelen vs vs.  Ertesi gün Kaan’ın poposunu temizlerken çok fena pişik olduğunu gördüm, poposu kıpkırmızı olmuştu, hemen en yoğun pişik kremlerinden kullandım, kremi sürdükten sonra geçer diye düşünüyordum. Gün içinde tekrar poposnu açtığımda yine aynı tabloya karşılaştım, kıpkırmızıydı ve hatta hafif kabarmıştı, popusu silmeme izin vermiyor çığlık atıyordu. Sonra biraz bezini takmadan serbest dolaşmasına izin verdim, sevinç çığlıklarıyla evin içinde koşuşturmaya başladı. Akşam duş yaptık ve yatarken yine yoğun bir pişik kremi sürdüm ve yatırdım.

Ertesi gün sabah kalktığında o kızarıklık sönmüştü. Gün içinde altını ilk açtığımda daha da kötü bir tablo beni bekliyordu, kıpkırmızı, kabarmış ve bazı yerlerde topliğne başı kadar nokta nokta kanamalar! poposunu sildikçe çığlığı basıyordu o kadar tahriş olmuştu ki hemen küvetini doldurdum ve biraz suda oynadık. Bu sefer artık yediği birşeyin asitli geldiğini ve poposunu tahriş ettiğini düşünmeye başladım. 2 gündür yediği şeyleri gözden geçirdim, doktorumuzla konuştum fakat o kadar dokunabilecek hiçbirşey yoktu. 3.günün sabahında yine hafif sönmüş olan kızarıklıklar, gün içinde ilk altını açtığımda kıpkırmızı kabarmış ve küçük kanamalara dönüşüyordu.

Kaan doğduğundan beri 1 kez bile böyle bir pişik olmamıştı, inanılmaz canı yanıyordu,dokunduğumda bile bacakları titriyordu, çılgına dönmüştüm. Neyin sebep olabileceğini düşünürken kullandığım ıslak mendillerin tahriş etmiş olabileceği aklıma geldi. Hemen marketten her zaman kullandığım Prima pampers hassas ciltler için olan ıslak mendilleri sipariş ettim.  İlk kullanmamdan sonra bile kızarıklıklar hafif sönmüştü ve 1 gün içinde tamamen söndü. İnanamıyordum böyle bir tahrişin ıslak mendilden ötürü olduğuna inanamıyordum! Kullandığım ıslak mendili bir daha değiştirmedim ve tekrar böyle bir sorun yaşamadık.  Neymiş ıslak mendil diyip geçmiycekmişiz J

1 yorum:

  1. önerim ıslak mendil konusunda Biobaby temizleme menidli kullanıyorum. ekinezya içeriyor ve herhangi bir yan etkisini görmedim. özelikle 60 adetliği çanta için oldukça ideal

    YanıtlaSil