15 Ocak 2014

Mustela


Hamilelik dönemimde alışveriş listemi her anne gibi bende detaylı bir araştırma yaparak, tecrübeli annelerle konuşarak, benimle aynı zamanda hamile olan arkadaşlarımla paylaşımlarda bulunarak oluşturmuştum.  Alışveriş listesindeki  günlük bebek bakım ürünleri kısmı için tecrübeli ve bir o kadar da titiz bir arkadaşım bana Mustela ürünlerini tercih etmemi önermişti. Mustela ürünlerinden temizleme, banyo ve nemlendirici ürünlerini ise özellikle tavsiye etmişti. Tam da o dönemde eşim Fransa’ya gidecekti, bu vesile ile arkadaşımın önerdiği ürünleri alması için bir liste yapmıştım. Eşim seyahatten 1 valiz dolusu Mustela ürünüyle dönünce şok oldum, bu da lazım olabilir, bu listeye yazılmamış olabilir derken karar veremeyip Mustela’nın tüm ürünlerini ikişer üçer almıştı. Bense 1 valiz dolusu Mustela ürünleriyle ne yaparım diye şaşkın şaşkın bakakalmıştım.




Kaan doğunca kullanmaya başladığım banyo ve temizleme ürünlerinden çok memnundum fakat günlük nemlendiricisini düzenli bir şekilde kullanmama rağmen Kaan’ın cildindeki kuruluk geçmiyordu. Oğlumun cildinin çok kuru olduğunu düşünerek daha yoğun ve daha sık kullanmaya başlamıştım, fakat cildindeki kuruluk devam ediyordu. Devam eden cilt kuruluğu ve diğer şikayetlerimiz için doktorumuza kontrole gitmiştik. Tüm belirtiler alerjik bir bünyeye sahip olduğunu gösteriyordu, cildi çok hassastı. Doktorumuz Kaan’ın cildi için atopik ciltlere özel bir nemlendirici kullanmam gerektiğini söyleyerek Mustela’nın Stelatopia ürününü önermişti. Mustela’nın bebek ve çocuklarda cilt problemlerine yönelik bakım ürünleri de mevcut, bu ürün de onlardan biriydi.Evde 1 valiz dolusu Mustela ürünü vardı ve içinde doktorumuzun önerdiği nemlendirici de mutlaka olmalıydı çünkü eşim eczanedeki tüm ürünleri almıştı! Bu düşüncelerle doktordan dönerken eczaneye uğrama ihtiyacı bile duymamıştım, çok rahattım çünkü ihtiyacım olan kreme sahip olduğuma neredeyse emindim. Eve gelince hemen Kaan’ın odasındaki Mustela dolabını J açtım ve tüm ürünlere tek tek baktım fakat herşey vardı bir tek ihtiyacım olan Stelatopia yoktu!



İnanamıyordum şaka olmalıydı bu. O şaşkınlıkla hemen eczaneyi aradım fakat ürün sipariş üzerine depodan geliyordu ürünü sipariş edip ertesi gün gelmesini sağlamıştım. Ürün gelir gelmez Kaan’a banyo yaptırıp, ürünü cildinde denedim ve sonuç gerçekten inanılmazdı, daha ilk kullanışta oğlumun cildi pamuk gibi olmuştu ve bir daha asla cildinde bir kuruluk problemi yaşamadık. Stelatopia artık evimizden eksik olmayan bir krem oldu. Yeni doğan bebeklerde çok sık rastlanan atopik cilt yapısı, cildin çok kuru ve tahrişe meyilli olması anlamına geliyor. Eğer bebeğiniz bu tip bir cilde sahipse normal nemlendiriciler  pek işe yaramayacaktır, aşırı hassas ve atopik cilt yapısına sahip bebekler için özel geliştirilmiş bu ürünü şiddetle tavsiye edebilirim.







;) Baba der ki : Kısıtlı bir zamanda aradığımda telefonuna bakmayan eşim sayesinde tüm Mustela çeşitlerini ikişer üçer sepete atıyordum. Kasada kolileyip ! teslim ettiler. Baba bakış açısı olarak Türkiye ile Fransa’da ki fiyat farkını düşünerek 2 yıllık ihtiyacımızı aldığımızda çok ciddi bir tasarruf sağlayacağımı düşünmüştüm. Siz siz olun eşiniz telefonu açana kadar alışveriş yapmayın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder