22 Ocak 2014

Kahvaltı Zamanı ! 7. Ay



Ek gıdaya geçiş dönemimiz üzerinden 1 ay geçmişti ve her geçen gün yeni beslenme şeklimize daha da çok alışıyorduk, meyveye bayılıyor, tam bir bardak yoğurdumuzu bitiriyor, sebze çorbasını ise başından beri çok seviyorduk.  Her geçen ay ile birlikte beslenme şeklimiz değişiyor, öğünlerimiz artıyor ve çeşitleniyordu,  oğlum büyüyordu! :)

Sebze çorbaları, meyve saatleri, akşam üstü yoğurdu derken,  sıra gelmişti kalvaltı ile tanışmaya :) Kaan 7 aylık olduğu zaman artık beslenmemize bir de kahvaltıyı eklemiştik. Koca çocuklar gibi kahvaltı yapacağına inanamıyordum, çok hoşuma gidiyordu ama yine beni bir telaş almıştı. Ne yiyecekti, sevecek miydi, sabahları emmeye alışık olduğu için kahvaltıyı kabul eder miydi ? Doktorumuzun da yönlendirmesi ile aşağıdaki kahvaltı menüsünü oluşturduk.



1 yumurta sarısı + Hipp Organik Tahıl bazlı Ek Gıda (3 tatlı kaşığı) + 1 kibrit kutusu kadar peynir + anne sütü + 1 tatlı kaşığı pekmez
Peynir olarak labne,lor peyniri ya da geceden suda beklettiğiniz 1 dilim keçi peynirini kullanabilirsiniz, her bebek farklı bir peynir seviyor. Ben labne ve lor peyniri kullanıyorum. Yumurtayı 1 gün verip, 1 gün vermiyorum. Hipp organik tahıl bazlı ek gıda yerine 1 dilim tam buğday unlu ekmek de olabilir. Kaan kahvaltısının içinde ekmek sevmiyor, eline ekmek verdiğim zaman yiyor, o yüzden ben kahvaltıda Hipp organik tahıl bazlı ek gıdayı kullanıyorum.  Anne sütüne devam etmiyorsanız da doktorunuzun da yönlendirmesi ile devam sütlerini kullanabilirsiniz.

Tüm bebeklere afiyet olsun :)


;) Baba der ki : Hipp Organik Tahıl heryerde kolay bulunmuyor ! Buldunuz mu biraz stoklu çalışmanız sizin rahatınıza olur ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder