11 Mayıs 2014

Annem'e...



Anne olmak dünyanın en güzel, en kutsal, en tarif edilmesi zor duygusuymuş. Tüm zorluklarına rağmen, onun bir gülümsemesiyle tüm yorgunlukların unutulmasıymış annelik. Uykusuz gecelermiş.... Her geçen gün onunla büyümek, bazen de çocuk olabilmekmiş... Kendini keşfetmekmiş aslında... İçindeki gücü farketmekmiş... Yaşın kaç olursa olsun sabretmeyi, sabırlı bir insan olmayı öğrenmekmiş... En zor zamanlarda bile onun için dik durabilmek, her doğan yeni günde bugün onun için ne yapabilirim demekmiş... Beslenme konusunda uzman olmak, hatta master yapmakmış... Koşulsuz, şartsız, tüm saflığıyla sevebilmekmiş... Dünyadaki en büyük sevgi, tarif bile edemediğin bir aşkmış...

Kucağında uyuyakaldığı gecelerde, dakikalarca, o mis kokusunu içine çekip, doyasıya öpmekmiş... Tüm günün yorgunluğu sonunda, uyutup yatağına yatırdıktan kısa bir süre sonra özlemek,  kendini onun resimlerine bakarken bulmakmış...

Annenin kıymetini bir kez daha, çok daha anlamakmış...

Gece özlediğinde yatağının  başına gidip, o tüm masumluğuyla uyurken onu seyretmekmiş...Kılına zarar gelicek diye aklının gitmesiymiş... Dünyada seni en çok mutlu edecek sözcüğün anne olduğunu öğrenmekmiş.... Gözünden bile sakınmakmış... Şefkatli olmayı öğrenmekmiş... Dünyaya daha sevgi dolu gözlerle bakabilmekmiş... En önemlisi şükretmeyi öğrenmekmiş... Her gün annemin hakkını ödeyemem demekmiş, annelik....


Canım oğlum, kıymetlim, gülen yüzüm, herşeyim, varlığınla bana bu dünyanın en güzel duygusunu, anneliği yaşattığın için sana çok teşekkür ederim... Herşey seninle daha da anlamlı...
İyi ki varsın sen oğlum, iyi ki varsın!

Canım annem, her gün oğlumla birlikte büyürken ben, annemin hakkını ödeyemem diyorum, annelerin hakkı ödenmezmiş gerçekten. Ne zaman tökezleyecek olsam, annem gibi güçlü olmalıyım diyorum, toparlanıyorum. Canım annem, sevginle, iyi yüreğinle, ilginle, şefkatinle, bana öğrettiklerinle, senin kızın olduğum için çok şanslıyım ben!
Senden öğrenecek daha o kadar çok şeyim var ki...
Umarım ben de oğluma senin gibi bir anne olabilirim.

Annecim, iyi ki varsın ve iyi ki senin kızınım!
Seni çok seviyorum!!!

Anneler günün, anneler günümüz kutlu olsun!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder