25 Kasım 2014

İkinci kez Anne Oluyorum!!!


Merhaba Bebeğim,

Bugün ayın 28'i,  2014 Ekim, bugün ilk kez tanıştık seninle bebeğim, ilk kez merhaba dedim sana, o minicik miniminicik halini gördükten sonra ultrasonda...

Aylar aylar sonra yine tarifsiz kelebekler uçuşuyor içimde bebeğim... Sebebi de sensin...

Bundan tam 1 hafta önce seni o kadar çok hissettim ki içimde, evet şu an seni hissetmeme imkan olmasa da, hissettim işte...

Bir gece önce inanılmaz bir heyecan kapladı içimi, kalbim çarptı çok, kendime söz geçiremedim, zor uyudum, uyumadım, sabahı zor ettim, sonra soluğu eczanede aldım, kimseye birşey söylemedim, neden bilmiyorum.

Daha önce hiç böyle birşey hissetmemiştim, varlığını öğrenmek için kalbim çarpıyordu, acaba mı? diyordum, testi yaptım ve sonrasında Kaan uyandı ağlayarak, yanımda olmak istedi, kucağımda uyumaya devam etti, Hissetti sanki. Tam 45dk kucağımda uyudu, ve o 45 dk bana 45 saat gibi geldi, geçmedi...  Heyecandan ölüyordum...


Testin pozitif olduğunu görünce kalbim 10 kat hızlı çarpmaya başladı!!!

Hamileydim!!!!!!

Yerimde duramıyordum, içim içime sığmıyordu!!

Bunu hemen baban ile paylaşmam gerekti, ne yapacağımı bilemiyordum, hemen telefon açıp söylemek istedim, sonra vazgeçtim eve gelmesini beklemeye karar verdim ama akşamı zor bekledim.

Akşam babana haberi verdiğimde önce şok oldu, sonra gözlerindeki o parıltıyı gördüm, gözlerinin içinin gülümsemesini!!! bu ifadeyi çok iyi tanıyorum ben, daha önce de Kaan'ın haberini aldığımızda görmüştüm, yine parıldamıştı o gözler! Yine aynı heyecanla, mutluluğumuz katlanarak parıldadı !

Ailemiz büyüyor diye sevindik sonra, Kaan babanın kucağında içimizde en çoşkulu olandı, sanki anlamış gibi...

İkinci kez anne baba olacak olmanın heyecanıyla, seni sağlıkla kucağımıza alacağımız günü bekliyoruz bebeğim...

Hayatımıza hoşgeldin...








1 yorum:

  1. Canim dostum benim heyecanini o kadar derinden paylasiyorum ki... yazini okudugumda gozlerim dolu dolu oldu :) ne mutlu bize beraber buyecek cocuklarimiz, tipki bizler gibi ;) simdiden bizler de onunla tanismayi dort gozle bekliyoruz ... ��

    YanıtlaSil