27 Ocak 2016

Nanook 'Nap Mat' Uyku Matı


Çocuk sahibi olmadan önce, çocukları olan arkadaşlarımın çantalar dolusu eşyalarla gezmelerini anlayamaz, bu kadar eşyaya gerçekten ihtiyaç duyuluyor mu diye merak ederdim.

Kaan doğduktan sonra işte o çantalar dolusu eşyalardan bizimde oldu, yedek kıyafetler, bezler, alt değiştirme matı, oyuncaklar, biberonlar! Çocuksuz bir eve gidiyorsan, mama saatleri için sandalye yükseltici, mama kapları,önlük, tabak, kaşık,yemekler. Hele bir de gittiğin yerde bebeğimin uykusu gelir, rahat uyusun diyorsan, minik yastık, battaniye, ve matı.
Meğer o çantaların içindeki herşey ne kadar gerekliymiş!

Şimdi iki çocukla bazen çantalardan birini unutacak kadar çok eşyalıyım !

Yeni tanıştığım Nanook markası, "Nap Mat" oyun matları ile, biz anne babaların her yere taşıdığı onlarca çocuk eşyasını bir nebze olsun azaltmayı, bir set yaratarak, çocuk için en önemli zaman dilimlerinden uykuyu rahat ve huzurlu bir şekilde en önemlisi de kendi eşyaları ile yaşamasını sağlamış.

Yastığının, battaniyesinin ve matının bir arada olduğu set, çanta şeklini almasıyla kolay taşınabiliyor ve yıkanabilir olmasıyla çok rahat temizliği sağlanabiliyor. Birçok anne gibi benim için en önemli şeylerden beri hijyen!


Her zaman bebeği yatırdığım yerin temziliğinden emin olmam gerekiyor, o yüzden gittiğim yerlerde bebeği kendi eşyalarıyla yatırabilmek için hep çantamda ekstra battaniye ve yastık taşıyordum. Şimdi Nap Mat'ın yastık, battaniye ve mattan oluşan bir set olmasıyla Baran'ı huzurla içinde yatırıyorum. İstediğim zaman da matı yıkayarak temizliğini sağlıyorum.

Seyahatte olduğumuz bu günlerde, sık sık aile ziyaretleri yapıyor misafirliğe gidiyoruz ve ben uyku saatleri geldiğinde Baran'ı şimdi nereye yatırıcam stresi yaşamadan, bu matın içinde huzurlu bir şekilde en önemlisi de kendi eşyaları ile yatmasını sağlıyorum.



Ben özellikle bu matların, seyahatlerde, misafirliklerde, özellikle çocuksuz evlerde, hatta yazın plajda, sahilde çocuklara rahat uyku imkanı sunacağına inanıyorum. En azından sahilde çocuğa yatak hazırlamak için yanımızda taşıdığımız ekstra havlulara ve yastığa gerek kalmayacak. :)


Nanook markası tüm ürünlerini çocuk sağlığı ve güvenliğini göz önüne alarak üretmiş. 

%100 yerli kumaşları ve hijyene uygun şekilde çalışılan atölye işleri ile Nanook, markasının her zaman arkasında, bu da benim tercih sebeplerimden biri. O yüzden annelere gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.

Nanook diyor ki: Çocuklar için bezden dünyalar yarattık, içini hayallerle doldurmak onlara kaldı.

Sizce de harika değil mi?



1 yorum: