8 Haziran 2015

Hamilelikte 35. Hafta



Bebeğimin artık rahim içinde oldukça fazla yer kapladığını hissediyorum, kendi vücuduma göre çok kocaman bir ağırlık hissediyorum karnımda, yeri artık dar olduğu için de hareketlerini çok sert hissetmeye başladım. İlk hamileliğim olmasa da insan unutuyormuş, bu haftalarda bu hareketler normal mi? Arasıra yaşadığım ağrılar normal mi diye sıklıkla doktorumla da konuştum.

Bu hafta doktor kontrolümüz de vardı, yine büyük bir merak içerisinde aldım soluğu doktorumuzda. Acaba oğlum yüzünü bu sefer göstericek mi?, kaç kilo oldu? suyu yeterli mi? hareketleri düzenli mi? gibi aslında her anne adayının kafasından geçen bir sürü soruyla gittim yine doktorumuza.
Çok şükür ki herşey yolunda, miniğim gayet sağlıklı, suyu yeterli, akciğer ve diğer iç organları olgunlaştığı için bu haftadan itibaren bir erken doğum yaşanırsa bebekte solunum sıkıntısı olma riski çok düşükmüş, hissettiğim gibi çok büyümüş 2700 gr olmuş, boyu 47 cm, hızla büyüyor hızla... Ama yine yüzünü göstermedi, bizi merakta bırakmaya devam ediyor, doğumdan önce kendini göstermiycek sanırım. Kafası doğum kanalına inmeye başlamış. Uyuduğu ve uyanık olduğu zamanlar artık çok net ayrıştırılıyor, işitme duyusu çok güçlü, onunla ilgili konuştuğumuz zaman, ya da hafif sarstığımız zaman bile hemen uyanıp, hareket ederek tepki veriyor, işte bu inanılmaz bir duygu.

Bir yandan hızla doğum için hazırlıklarım devam ediyor, bebek için gerekli alışverişleri yapıyorum, bence en keyiflisi, o minicik minicik kıyafetleri gördükçe kendimden geçiyorum, oğlumu onların içinde hayal ettikçe de daha da heyecanlanıyorum. Hastane için hazırlıklarım, yaklaşan baby showerım için hazırlıklarım derken günlerim dolu dolu geçiyor. Doğuma son haftalar kala sanki hamileliğimin başındaymışım gibi hızlı bir tempo içerisindeyim.



Bu haftamın benim için bir diğer önemli yanı da biri yanımda diğeri karnımda iki oğlumla doğum günümü kutlamak oldu. Bir yaş daha alırken en büyük dileğim seni sağlıkla kucağıma alabilmek oğlum. Sizlerle büyüyen ailemle nice yaşları, sağlıkla, mutlulukla karşılamak en büyük dileğim. Sizi çok seviyorum...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder